2012. augusztus 29., szerda

Hamburger

 

A húspogácsát így szoktam készíteni:
  • 50 dkg darált sertéshús
  • 1 nagy fej hagyma
  • 1 tojás
  • 2-3 ek ketchup
  • 2 ek mustár
  • só, sok-sok bors
  • zsemlemorzsa
A hagymát apróra vágtam, összedolgoztam a husival, amit fűszereztem sóval, borssal. Beleütöttem az 1 tojást, hozzáadtam a ketchupot és a mustárt. Jól összedolgoztam, és annyi zsemlemorzsát adta, hozzá, hogy formázható legyen. 

Sütés előtt jó, ha áll egy órácskát. Ekkora adagból kb. 8-10 pogácsa lesz.

A hamburgerhez az uborkát és a hagymát ecetes-cukros lében áztatom, az összeállítás pedig ízlés dolga. 

*Ahogy mi szeretjük: 
- pirított hambugerzsemle alsó felére mustár, ecetes hagyma és uborka
- jégsaláta
- húspogácsa
- sajt
- szeletelt paradicsom
- még ecetes hagyma
- majonéz/mustár/ketchup
- pirított zsemle teteje


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése